jag är våldtagen

Och jag har valt det själv.

För några veckor sedan kom boken om mig och min familj. Jag måste säga at författaren arbetade snabbt. Vi är maskerade, både vad avser namn och plats: Vi är placerade på Skånelaholms Slott i Sigtuna. Ingen dum placering, men ändå en bit från den geografiska sanningen.

Och han har skarvat så det räcker till.

Det är en sak jag inte riktigt kan med i handlingen - jag framstår som så jäkla neurotisk och min storebror så cooool.

men beskrivningen av min far är riktigt, riktigt träffsäker. Obehaglig!

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185807230 

 

Kommentarer
Postat av: Charles

Intressant sätt att testa litterära ideér på. Till slut blev det alltså värt att skriva en bok istället för en blogg...

2008-08-19 @ 13:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0